Subject: FW: GRK Eesti AS müügitulu/nõuete kinnituskiri
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 09:23:02 +0200

From: Diana Vijard (EE) <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Friday, January 24, 2025 1:25 PM
To: Krista Maamägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Alexandra Zhuravleva (EE) <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: GRK Eesti AS müügitulu/nõuete kinnituskiri

Tere,

Olen Diana Vijard ja kirjutan Teile PricewaterhouseCoopersist seoses GRK 
Eesti AS 31.12.2024 aasta auditiga. Palume Teil manuses olev kinnituskiri 
edastada juhatuse liikme või volitatud isiku poolt digitaalselt 
allkirjastatult e-posti aadressile minu e-maili aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  või füüsiliselt 
allkirjastatud kinnituskiri aadressile:

AS PricewaterhouseCoopers

Tatari 1

10116 Tallinn

Palume teil pöörata tähelepanu sellele, et oleme kinnituskirja sisse lisanud 
arvetega tabelid ning palume teil ettenähtud lahtritesse märkida, kas 
nõustute arvete üksikasjadega.

Oleksime tänulikud, kui saadaksite allkirjastatud kinnituskirja meile 
hiljemalt 29.01.2025.

Parimate soovidega,

Diana Vijard

-- 

Diana Vijard

PwC | Associate

Mobile: + 372 59190078

Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS PricewaterhouseCoopers

Tatari 1 | 10116 Tallinn Estonia

 <http://www.pwc.ee/> http://www.pwc.ee

Privacy Statement <https://www.pwc.com/ee/en/home/privacy-statements.html>